tisdag 16 december 2008

Relationer

Jaaa relationer vad vet jag igentligen ??
hmm ingenting tror jag, har haft ca 4 "riktiga" relationer i mitt liv.
ingen spec långvarit, har haft det svårt ang kärlek.
Så vad vet jag igentligen.. på egna erfarenheter vet ja inte så mkt faktiskt.
men har varit med i svängarna med vänner o familj så på nått sätt lyckas jag
alltid säga bra saker ang råd i relationer och d är för mig en gåta.
Men o andra sidan kanske råden är bra pga att jag sett utifrån .
med oberörda ögon. Vet inte bara gissar, vänner har iaf en förmåga
o vända sig till mig..
Så därför har jag startat denna blogg för att ni skall kunna läsa mina
tankar o upplevelser i jakten på min stora kärlek.
För det måste juh finnas nån för mig med!!

Nu undrar ni säker hur jag är som person då hmm bara 4 korta relationer?!

Jag e en nybliven 25 åring Som e född o uppvuxen i huvudstadensstress.
Är snäll,omtänksam,fräck,rolig,vågad,kärleksfull.
Är sexuellt aktiv JA, Söker Kärleken JA,

Jaa d är lite om mig ... kan inte lova att alla inlägg kommer bli rumsrena :P


Såå Relationer va det ja..
Jag tycker att en relation skall bygga på Förtroende o tilllit,
för vart kommer man i relationen om man itne litar på sin respektive.
Är måttligt trött på allt detta tjat om han gjorde så och hon har ett sånt sms,
och varför va han ute hela natten....
Förlåt men va fan sitter ni o gnäller för ta tag i saken ist.
Ställ dom mot väggen och kräv ett svar eller lämna relationen.
Jag skulle aldrig stå ut o vara i en relation där jag oroar mig att HAN/HON skall hitta nån annan. Eller att åååh va jobbigt han skall alltid veta vart jag är o med vilka o när jag kommer hem.
Känner man så tror jag att kärleken inte är den sanna.
Visst är det gulligt med svartsjuka o omtanke. men när d går så långt att man itne litar på varanndra är det bara o lägga ner...
Då finns d betydligt bättre personer att spendera livet med.

Och jaaa livets gång är faktiskt o hitta nån o spendera livet med.
Så jag kämpar på...

jaja svammel svammel,
Så kan d bli ibland !!!



// <3

Inga kommentarer: