tisdag 16 december 2008

Hm Karlar!!

Kan bli så arg så jag kokar... dock har jag juh inte gjort fel..!! Var på på kvarterspuben i fredags o hade skoj med nära o kära.. sitter o snackar och tar några bira. När en man kommer fram o sätter sig bredvid mig. Han är allmänt trevlig och väldigt charmig så d störde oss inte att han joinade. När dom stängde gick vi alla hem och det visade sig att han bor på samma gata som mig. När jag skall vika av och försvinna upp till mig, Frågar han om jag skulle kunna tänka mig o följa med till honom på lite efterfest, Då han o hans polare tänkte spela lite kort. Jag va då inte trött och kände att ja verför inte. Så där hamnar jag och vi spelar kort o dricker öl o har allmänt trevligt. Polaren till snubben va tvungen o gå hem till sig och vi blev sittandes kvar. vi snackar om allt o ingenting och får riktigt roliga disskutioner. Då han frågar om jag skulle kunna tänka mig o spendera natten med honom, Jag tänker efter en stund och säger jaa varför inte, närhet skadar ju inte. Vi lägger oss i sängen o bara kramas o skrattat år dåliga skämt o låg humor. Då han plötsligt flyger upp och säger vänta ett tag. Det tar ca 10 min och sedan kommer han in i sovrummet igen och tar min han, han leder mig in till badrummet där han hade tappat upp ett bad men skum, Levande ljus, mysig musik och jag blev helt paff. Det vart nått av d mest romantiska jag upplevt. Vi hoppar i och bara njuter av allt. Va så fantastiskt mysigt. Sedan hände det ena och d andra. lite svårt o motstå efter en sådan gest. Det är här mitt fundersamhet kliver in. Dagen efter kan jag inte sova så klädde på mig o gick hem. somnar om direkt när jag kommer hem typ och blir sovandes till kl 14. Då jag går ut på balkongen och ser HAN komma gåendes på gatan... Hållandes en tjej i handen :O :/ . Jag fick panik o satte mig på golvet, kände mig så dum.

Jag hänger inte me.. .Hade han flickvän ?? varför då dra hem mig, om han ändå skulle träffa henne dan efter, dejtar han flera.. helt ok men att hålla handen när han vet vart jag bor o kan se, vad e hans budskap liksom?! och varför gjorde han som han gjorde?! Det är absolut inte mitt första one night stand men d är d mest konstiga behandlingen jag fått.. Först helt otroligt djup o romantisk o omtänksam o sen visar d sig att han är ett svin.


Hmm nått förslag ?? nån som kan hjälpa mig tyda signalerna??
ÄR killar så här ?! //

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej